Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på hansenskodsalg.dk
hansenskodsalg.dk ejes af Hansens Kødsalg, CVR-nr. 29580014, adresse Glentevej 13, 2600 Glostrup, tlf. 42238252, e-mailadresse info@hansenskodsalg.dk.
Aftalerne indgås på dansk.
Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via hansenskodsalg.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.
Betaling.
Vi modtager betaling med Maestro, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, Visa, Visa debet.
Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Mastercard) vil ordrebeløbet blive reserveret på din bankkonto med det samme. I tilfælde af en annullering, vil reservationen af beløbet typisk blive ophævet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage på at ophæve en reservation.
Beløbet trækkes først, når varen afhentes.
Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afhentes.
Priserne er angivet i danske kroner.
Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl - finder købelovens regler anvendelse. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid. Hvis du reklamerer indenfor 2 måneder vil reklamationen altid være rettidig. Få mere information på vores
RMA side.
Du kan også bruge reklamationsskemaet, som du kan downloade
her.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.
Fortrolighedspolitik
Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via
Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -
https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@hansenskodsalg.dk.